Mobiliteitsservice
Omdat iedere auto, zelfs een nieuwe, kan stranden met pech of een motorstoring kan krijgen, is er de Mobiliteitsservice. Moderne pechhulpdienst is er in vele vormen en vele automobielclubs en -verenigingen bieden deze aan hun leden. En hoewel de meeste van hen goed werk leveren, doen ze vaak niet meer dan een kleine technisch storing oplossen of in sommige gevallen de auto wegslepen naar een garage.
Voor Mitsubishi Motors betekent hulp bij pech onderweg iets anders. Mitsubishi-rijders profiteren exclusief van Mobiliteitsservice (3 jaar gratis vanaf de datum dat het voertuig voor het eerst op keneteken is gezet). Voor Mitsubishi is dit bovenal een manier om de toch al unieke merkbeleving voor haar klanten te versterken.
Hulp bij pech onderweg – de Mitsubishi-methode
Mitsubishi Mobiliteitsservice, kortweg bekend als MAP (Mitsubishi Motors Assistance Package), onderscheidt zich van iedere andere pechhulpdienst. Hoewel een van de doelen – de auto weer veilig en snel op weg helpen – overeenkomt met dat van andere hulppakketten, richt MAP zich meer op de bestuurder en de passagiers. Hiermee is MAP veel meer dan een set maatregelen en voorwaarden die typerend zijn voor de meeste pechhulpdiensten.
MAP biedt ondersteuning op maat om ervoor te zorgen dat u en uw passagiers zo min mogelijk hinder ondervinden in het geval dat u ondersteuning nodig heeft. Het biedt het meest complete pakket dat een automobilist zich kan wensen. We hopen dat u nooit een beroep zult hoeven doen op de Mitsubishi-versie van hulp bij pech onderweg, maar mocht het eens voorkomen, dan zult u aangenaam verrast zijn.
Wat is zo anders aan Mitsubishi Mobiliteitsservice?
Wat gebeurt er wanneer u met uw nieuwe Mitsubishi onderweg bent en u krijgt te maken met een technisch probleem? Naast de bijzonder snelle en effectieve pechhulp voor technische ondersteuning blijkt de toegevoegde waarde van MAP uit wat wordt ondernomen als uw auto niet direct op weg kan worden geholpen. MAP biedt een heel scala aan maatregelen die het ongemak tot een minimum beperken. Enkele voorbeelden:
- Wegslepen van de auto naar de dichtstbijzijnde Mitsubishi Erkend Netwerkpartner
- Stalling of parkeren op een veilige locatie wanneer direct wegslepen niet mogelijk is
- Taxivervoer naar uw huisadres (binnen een straal van 50 kilometer) OF
- Vervangend vervoer voor maximaal twee dagen (binnen een straal van 50 kilometer van huis) of vijf dagen (buiten een straal van 50 kilometer van huis) OF
- Eersteklas treinkaartjes of economy class vliegtickets (wanneer reizen per trein zes uur overschrijdt) OF
- Hotelaccommodatie voor maximaal vier overnachtingen (afhankelijk van de plaatselijke omstandigheden en beschikbaarheid
Mitsubishi Mobiliteitsservice voor oudere auto's
Zelfs met een Mitsubishi zult u mogelijk een keer een beroep moeten doen op hulp bij pech onderweg. Met een oudere auto neemt de kans op een technisch probleem toe. Daarom is het goed te weten dat MAP ook dekking biedt aan oudere auto's, met het MAP-upgradeprogramma.
Voor Mitsubishi's tot tien jaar oud, kan MAP worden verlengd. Uiteraard moet uw auto zijn onderhouden bij een Mitsubishi Erkend Servicepunt volgens het fabrieksserviceschema. De MAP Upgrade is 12 maanden geldig of tot de eerstvolgende servicebeurt, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt.
MAP is alles wat u nodig heeft op het moment dat u het nodig heeft, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dat is mobiliteitsservice volgens de Mitsubishi-methode. Als u vragen heeft over het Mitsubishi Motors Assistance Package, neem dan contact op met ons op of bel ons via: 0594 - 212360